Platforma Contact Center umożliwia realizację wychodzących połączeń telefonicznych w trzech trybach:
- z podglądem (ang. preview dialer) - agent sam decyduje, do którego klienta w danym momencie zadzwonić spośród udostępnionej bazy oraz ile czasu chce poświęcić na zapoznanie się z danymi na jego temat. Agent sam ręcznie kończy połączenia do poczt głosowych, nieodebrane połączenia bądź połączenia na numery zajęte. Jest to tryb wybierania numeru polecany do projektów wymagających dużej wiedzy o kliencie,
- progresywny (ang. progressive dialer) - agent otrzymuje gotowe połączenia automatycznie, jedno po drugim. W momencie otrzymania połączenia na ekranie agenta otwiera się karta z danymi klienta. W systemie jest z góry określony czas na sporządzenie notatek z rozmowy. Agent sam ręcznie kończy połączenia do poczt głosowych, nieodebrane połączenia bądź połączenia na numery zajęte. Jest to tryb wybierania numeru polecany do projektów wymagających wiedzy o kliencie w ograniczonym zakresie,
- półprogresywny (ang. half-progressive) - tryb podobny do progressive z wyjątkiem zarezerwowanego czasu na obejrzenie karty z danymi klienta. Agent ma określony czas na zapoznanie się z danymi zanim otrzyma połączenie z klientem.
Masz dodatkowe pytania, zadzwoń do nas lub skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy: