Obsługa połączeń wychodzących

Skontaktuj się z nami

Kontakt handlowy:

telefon: 22-230-91-92
faks: 22-230-91-94
mob: 796-097-197
e-mail:


Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy

Newsletter

Otrzymuj najświeższe informacje z naszego serwisu

Tryby pracy z kampanią

Dostęp do rekordów bazy danych

Agenci obsługujące kampanie wychodzące mają możliwość różnorakiej pracy z powierzonymi rekordami:

  • cała baza (ang. shared base dialer) – agent ma dostęp do całej bazy rekordów,
  • rekordy otwarte (ang. plain dialer) – agent ma dostęp tylko do rekordów tzw. otwartych, czyli wszystkich tych, które nie mają klasyfikatora „zamknięty”,
  • rekordy prywatne – możliwość przypisania rekordu do konkretnego agenta, czyli tylko ten agent będzie wykonywać połączenia do danego klienta, a także gdy klient będzie dzwonić do firmy – tylko ten agent będzie z nim rozmawiać (o ile będzie dostępny – w innym wypadku inny agent odbierze połączenie),
  • blokowanie rekordów – możliwość zablokowania wybranych rekordów aby nie można było wykonać na nie połączenia.

 

Masz dodatkowe pytania, zadzwoń do nas lub skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy:

Pełna nazwa firmy *
NIP firmy *
Imię i nazwisko *
Adres e-mail *
Telefon do kontaktów *
Zapytanie/dodatkowe informacje
 * - pola wymagane