Skontaktuj się z nami

Kontakt handlowy:

telefon: 22-230-91-92
faks: 22-230-91-94
mob: 796-097-197
e-mail:


Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy

Newsletter

Otrzymuj najświeższe informacje z naszego serwisu

Organizuj pracę infolinii

Dobra organizacja pracy agentów obsługujących infolinię

Dobra organizacja pracy, monitoring pracy oraz raportowanie pracy, to podstawa sukcesu w biznesie. Skorzystaj z narzędzi udostępnianych w tym celu przez naszą platformę Contact Center.

Planowanie kontaktów

  • kalendarz agenta – kalendarz, w którym agent ma wgląd do wszystkich swoich zaplanowanych działań,
  • wyniki kontaktu – po każdym kontakcie z klientem (lub dłużnikiem, w wypadku windykacji) agent zapisuje w systemie jego podsumowanie, np. „wysłać ofertę e-mailem”, „ponowny kontakt za miesiąc”, „zamknięte”, dzięki czemu jasny jest plan dalszych kontaktów,
  • reguły oddzwaniania (dot. połączeń wychodzących) – definiowalne reguły automatycznego ustawiania ponownego kontaktu, gdy nie udało się dodzwonić do klienta/dłużnika.

 

Blending – możliwość łączenia kilku kanałów komunikacji w jednej kampanii, czyli np. kontaktów z klientem drogą telefoniczną i e-mailową.

Organizacja pracy

  • grupowanie agentów – możliwość grupowania agentów według umiejętności bądź dowolnych innych kryteriów, a następnie dodawania całej grupy do obsługi danej kampanii,
  • agenci zewnętrzni – możliwość podłączenia do infolinii dowolnego numeru telefonu, co pozwala na pracę zdalną agentów,
  • maksymalny czas wrap – możliwość określenia maksymalnego czasu, jaki agent ma na uzupełnienie formularza po zakończeniu połączenia.

 

Monitoring i raportowanie

  • monitoring wyników pracy:
    • statystyk pracy agentów – np. liczby obsłużonych połączeń lub czasu spędzanego na przerwach,
    • wyników kampanii – np. liczby złożonych zamówień,
    • jakości obsługi – np. liczby zgłoszeń problemów od klientów załatwionych podczas tylko jednej rozmowy – ang. First Call Resolution.
  • raportowanie – możliwość podglądu i generowania systemowych lub dowolnych raportów (dotyczących np. wydajności pracy, skuteczności, jakości obsługi lub kosztów pracy).

 

Masz dodatkowe pytania, zadzwoń do nas lub skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy:

Pełna nazwa firmy *
NIP firmy *
Imię i nazwisko *
Adres e-mail *
Telefon do kontaktów *
Zapytanie/dodatkowe informacje
 * - pola wymagane