Obsługa połączeń przychodzących

Skontaktuj się z nami

Kontakt handlowy:

telefon: 22-230-91-92
faks: 22-230-91-94
mob: 796-097-197
e-mail:


Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy

Newsletter

Otrzymuj najświeższe informacje z naszego serwisu

Menu głosowe (IVR)

Kieruj połączenia do właściwych działów

Konfiguracja menu głosowego (IVR) w systemie Contact Center zapewnia lepszą komunikację i obsługę połączeń przychodzących. Osoba dzwoniąca do Twojej, może od razu połączyć się z właściwym działem.

Graficzny kreator IVR umożliwia budowę scenariusza infolinii poprzez ustawianie odpowiednich bloczków na ekranie komputera. Dzięki tej aplikacji w łatwy i szybki sposób skonstruujesz drzewo zapowiedzi słownych oraz sposób sterowania nimi.

Możliwość wgrania własnych zapowiedzi głosowych (plik mp3 lub wav) zapewni Ci właściwą jakość interaktywnych informacji, które usłyszy Twój klient.

Menu DTMF to możliwość wstawienia wyboru ścieżki przejścia w scenariuszu przez osobę dzwoniącą za pomocą wyboru połączenia bezpośrednio z klawiatury telefonu osoby dzwoniącej do Twojej firmy.

Zdefiniuj godziny pracy infolinii z możliwością wprowadzania wyjątków (np. w święta) – poza godzinami pracy osoby dzwoniące do firmy słyszą komunikat w rodzaju „Pracujemy w godzinach …. Prosimy o kontakt w najbliższym dniu roboczym od godz. ….) z opcją przekierowania na pocztę głosową.

Muzyka na czekanie to możliwość wgrania własnego utworu, który będzie odtwarzany osobom oczekującym w kolejce na połączenie z agentem lub w czasie przełączania/transferu połączenia do innej osoby.

 

Masz dodatkowe pytania, zadzwoń do nas lub skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy:

Pełna nazwa firmy *
NIP firmy *
Imię i nazwisko *
Adres e-mail *
Telefon do kontaktów *
Zapytanie/dodatkowe informacje
 * - pola wymagane