Obsługa połączeń przychodzących

Skontaktuj się z nami

Kontakt handlowy:

telefon: 22-230-91-92
faks: 22-230-91-94
mob: 796-097-197
e-mail:


Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy

Newsletter

Otrzymuj najświeższe informacje z naszego serwisu

Kolejkowanie połączeń

Brak zajętości linii telefonicznych

W tradycyjnych centralach telefonicznych oraz liniach telefonicznych podłączonych do nich zajętość to codzienność. Dzięki kolejkowaniu połączeń telefonicznych, twoi klienci będą mieli informację o pozycji w kolejce oraz o przewidywanym czasie oczekiwania na połączenie - nie usłyszą zajętości.

Każde połączenie przychodzące na infolinię będzie czekać na dostępność agenta zgodnie z konfiguracją menu głosowego (IVR). Różne rodzaje kolejek, zapewniają optymalną obsługę połączeń przychodzących:

  • najmniej odebranych połączeń – kolejka przekazuje kontakt w pierwszej kolejności agentowi, który do tej pory obsługiwał ich najmniej,
  • liniowe – kolejka przekazuje kontakt do agentów według określonej kolejności,
  • karuzelowe – kolejka przekazuje kontakt do agentów według określonej kolejności, przy czym przy kolejnym kontakcie rozpoczyna od osoby kolejnej po tej, która ostatnio odbierała,
  • losowe – kolejka przekazuje kontakt do agentów w losowej kolejności,
  • do wszystkich – kolejka przekazuje kontakt do wszystkich agentów jednocześnie. Pierwszy agent, który odbierze połączenie, obsługuje je.

 

Masz dodatkowe pytania, zadzwoń do nas lub skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy:

Pełna nazwa firmy *
NIP firmy *
Imię i nazwisko *
Adres e-mail *
Telefon do kontaktów *
Zapytanie/dodatkowe informacje
 * - pola wymagane