W tradycyjnych centralach telefonicznych oraz liniach telefonicznych podłączonych do nich zajętość to codzienność. Dzięki kolejkowaniu połączeń telefonicznych, twoi klienci będą mieli informację o pozycji w kolejce oraz o przewidywanym czasie oczekiwania na połączenie - nie usłyszą zajętości.
Każde połączenie przychodzące na infolinię będzie czekać na dostępność agenta zgodnie z konfiguracją menu głosowego (IVR). Różne rodzaje kolejek, zapewniają optymalną obsługę połączeń przychodzących:
- najmniej odebranych połączeń – kolejka przekazuje kontakt w pierwszej kolejności agentowi, który do tej pory obsługiwał ich najmniej,
- liniowe – kolejka przekazuje kontakt do agentów według określonej kolejności,
- karuzelowe – kolejka przekazuje kontakt do agentów według określonej kolejności, przy czym przy kolejnym kontakcie rozpoczyna od osoby kolejnej po tej, która ostatnio odbierała,
- losowe – kolejka przekazuje kontakt do agentów w losowej kolejności,
- do wszystkich – kolejka przekazuje kontakt do wszystkich agentów jednocześnie. Pierwszy agent, który odbierze połączenie, obsługuje je.
Masz dodatkowe pytania, zadzwoń do nas lub skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy: