Obsługa połączeń przychodzących

Skontaktuj się z nami

Kontakt handlowy:

telefon: 22-230-91-92
faks: 22-230-91-94
mob: 796-097-197
e-mail:


Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy

Newsletter

Otrzymuj najświeższe informacje z naszego serwisu

Kierowanie połączeń

Inteligentne i autoamtyczne kierowanie połączeń telefonicznych

Inteligentne i automatyczne kierowanie połączeń przychodzących zapewnia szybkie i sprawne łączenie bez zbędnej straty czasu. Aby Twój biznes działał szybciej, przyśpiesz komunikację przychodzącą przez:

  • rozpoznanie przez system osoby dzwoniącej – system może rozpoznawać osoby dzwoniące po numerze telefonu lub może prosić o podanie kodu PIN. Dzięki temu połączenie może zostać automatycznie przekierowane do odpowiedniego agenta, który opiekuje się danym klientem lub/i który ma wiedzę w danej dziedzinie,
  • kierowanie połączeń na podstawie numeru źródłowego  – wybór ścieżki przejścia w scenariuszu IVR na podstawie numeru osoby dzwoniącej,
  • kierowanie połączeń na podstawie numeru docelowego – wybór ścieżki przejścia w scenariuszu IVR na podstawie numeru na jaki dzwoniono,
  • pocztę głosową – możliwość skierowania połączenia na pocztę głosową.

 

Masz dodatkowe pytania, zadzwoń do nas lub skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy:

Pełna nazwa firmy *
NIP firmy *
Imię i nazwisko *
Adres e-mail *
Telefon do kontaktów *
Zapytanie/dodatkowe informacje
 * - pola wymagane