Dobra organizacja pracy, monitoring pracy oraz raportowanie pracy, to podstawa sukcesu w biznesie. Skorzystaj z narzędzi udostępnianych w tym celu przez naszą platformę Contact Center.
Planowanie kontaktów
- kalendarz agenta – kalendarz, w którym agent ma wgląd do wszystkich swoich zaplanowanych działań,
- wyniki kontaktu – po każdym kontakcie z klientem (lub dłużnikiem, w wypadku windykacji) agent zapisuje w systemie jego podsumowanie, np. „wysłać ofertę e-mailem”, „ponowny kontakt za miesiąc”, „zamknięte”, dzięki czemu jasny jest plan dalszych kontaktów,
- reguły oddzwaniania (dot. połączeń wychodzących) – definiowalne reguły automatycznego ustawiania ponownego kontaktu, gdy nie udało się dodzwonić do klienta/dłużnika.
Blending – możliwość łączenia kilku kanałów komunikacji w jednej kampanii, czyli np. kontaktów z klientem drogą telefoniczną i e-mailową.
Organizacja pracy
- grupowanie agentów – możliwość grupowania agentów według umiejętności bądź dowolnych innych kryteriów, a następnie dodawania całej grupy do obsługi danej kampanii,
- agenci zewnętrzni – możliwość podłączenia do infolinii dowolnego numeru telefonu, co pozwala na pracę zdalną agentów,
- maksymalny czas wrap – możliwość określenia maksymalnego czasu, jaki agent ma na uzupełnienie formularza po zakończeniu połączenia.
Monitoring i raportowanie
- monitoring wyników pracy:
- statystyk pracy agentów – np. liczby obsłużonych połączeń lub czasu spędzanego na przerwach,
- wyników kampanii – np. liczby złożonych zamówień,
- jakości obsługi – np. liczby zgłoszeń problemów od klientów załatwionych podczas tylko jednej rozmowy – ang. First Call Resolution.
- raportowanie – możliwość podglądu i generowania systemowych lub dowolnych raportów (dotyczących np. wydajności pracy, skuteczności, jakości obsługi lub kosztów pracy).
Masz dodatkowe pytania, zadzwoń do nas lub skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy: